miércoles, 9 de abril de 2008

Vuelve muchachada nui!!!!!



Vuelve el único programa que me hace estar delante de la tele a una hora concreta (aparte de House). Entiendo que haya gente que no le vea la gracia, es premeditadamente cutre, todas las imitaciones tienen acento de pueblo y con la mitad de chistes tienes que estar achispado para reírte. Pero me encanta, es surrealismo del bueno; me espera una larga temporada de esperar delante la TV a que sean las 23:15 para descojonarme.

Si no los conocéis echarle un vistazo, como mínimo no os dejará indiferentes.

8 comentarios:

_MeiA_ dijo...

jajaja,, k fort! acabu d publicar la mateixa entrada que tuuu,, jajaja

obro la teva pagina i veig el mateix,, ajjaja

això es preocupant! som molt i molt frikis!! ten dones compte?¿
jajaja

petonassos

_MeiA_ dijo...

waw! fas submarinisme?¿ és k ara mhe fixat amb la teva foto del perfil...

kakihara dijo...

Mel vaig perdre!!! Vaig sortir a fer unes birres amb uns amics i al final vaig tornar a casa massa tard.

Buenu m'ho vaig passar be però ara hauré d'esperar a que pengin el capítol sencer al youtube (de moment només he trobat el celebrities del Q Tarantino que ha servit per ferme pasar el mono).

I si faig submarinisme, pero ho tinc una mica abandonat actualment. Fa com un any que no faig una immersió, però bueno dintre d'un mes o aixi tinc mig parlat d'anar a ferne una a les illes medes. Alló es com submergir-se en un aquari, men moro de ganes...

_MeiA_ dijo...

si et serveix d consòl jo tampoc ho vaig veure...
val més sortir a fer unes birres que quedar-se mirant la tv!

osti! ha destar molt xulu fer submarinisme! jo vaig molt per les illes medes... el sector dallà... tinc un apartament a la costa brava...

vinga, un petonas!!

kakihara dijo...

http://www.youtube.com/watch?v=oc8kB2zgLZk
http://www.youtube.com/watch?v=b2II-cgjxCE
http://www.youtube.com/watch?v=dKSzuSwGv-I
http://www.youtube.com/watch?v=waTIg9EA11o

Ya me le vist!

Ta molt be, ya me he tret el mono.

Buff!

_MeiA_ dijo...

woo merxiiii!!
demà mu mirare...
ara stic fent cosetes pendents per aki... pk he estat tot el cap de setmana de relax per la costa brava.... i tot just fa poquet que he arribat...

un ptnas wapixim!

kakihara dijo...

Vaja, si que to montes bé.

Jo encara no he anat a la platja aquest any i ara ma agafat enveja i em tocarà muntar-me alguna sortida.

;)

_MeiA_ dijo...

jajaja.. veus!
clar k si,, shan de fer coses diferents d tant en tant,, va b... per desconectar d tot....
a mi mha anat molt be!

un ptnas!